Müügitingimuste kehtivus

Müügitingimused kehtivad MÜSO veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja MÜSO Style OÜ (edaspidi MÜSO) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad MÜSO veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

MÜSO jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse MÜSO veebilehel.

Ostu sooritamine

  • Valige e-poest tooted või teenused, mida soovite osta ning lisage need ostukorvi, vajutades nuppu “LISA KORVI”.
  • Avades ostukorvi on Teil võimalus korrigeerida toodete kogust ning tooteid ostukorvist ka kustutada.
  • Kui olete kõik tooted ostukorvi sisestanud, vajutage “MAKSMA”.
  • Tellimuses tuleb täita kõik * (tärniga) tähistatud lahtrid. Tuleb nõustuda ka kasutajatingimuste ning privaatsuspoliitikaga.

Pärast tellimuse esitamist on võimalik tasuda tellimuse eest läbi Maksekeskus AS poolt pakutava pangalingi pangaülekande kaudu. Arve edastatakse tellija e-mailile pärast tellimuse vormistamist.

Hinna ja tarneinfo

E-poe valuuta on euro (€). Hinnad sisaldavad käibemaksu. Kaupade hinnad võivad muutuda ette teatamata.

MÜSO ei ole vastutav mistahes muude maksude või lõivude eest, mida Kliendi suhtes võidakse rakendada ning mille suhtes jääb täielik vastutus Kliendile.

Toodete tarne lepitakse kokku MÜSO ja Kliendi vahel ostu protsessi käigus. Eesti siseselt on MÜSO veebipoe tarneviisideks:

  • SmartPost pakiautomaat
  • Omniva pakiautomaat
  • DPD pakiautomaat 

Kohaletoimetamise ajad on postitamise hetkest alates.

Pakke postitatakse:
1. laos olemasolevate toodete puhul 2-4 tööpäeva jooksul peale makse laekumist ja sellest ajast alates hakkavad kehtima transpordi ettevõtte tarneajad.

  1. eeltellimisega toodete puhul ehk siis tooted, mis lähevad alles tootmisesse peale makse laekumist, on välja toodud tarneaeg tootelehel tarneaja juures, on see 10-14 tööpäeva.

Tellimuse saatmiseks väljaspoole Eestit palun võtke ühendust meie klienditoega myso@mysostyle.ee

Väljapoole Euroopa Liitu saatmisel võivad lisanduda tollikulud, mis jäävad kliendi tasuda kauba kättesaamisel sihtriigis.


Makseviisid

Makseviisid on järgmised:

Pangalingid:

Eesti: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele (maksete algatamise teenusega), Pocopay


Maksekaardid
:

Visa ja Mastercard


Müügilepingu jõustumine

Müügileping jõustub hetkest kui tellimuse kogusumma on laekunud  MÜSO  Style OÜ arveldusarvele.


Kohaletoimetamine

Peale müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist) komplekteerib MÜSO tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks meie logistikapartneritele.

MÜSO veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad arve tasumise hetkest.

Viivitusteta kohaletoimetamiseks palume olla hoolikad kohaletoimetamise andmete sisestamisel tellimuse vormistamisel.

Eesti sisene kaupade tarneaeg on eeldatavalt kuni 5 tööpäeva. MÜSO ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud Kliendile lubatud kohaletoimetamise päevaks õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest mida MÜSO ei saanud mõjutada või ette näha.


Tagastamisõigus

Peale tellimuse kättetoimetamist on Tarbijal õigus tellitud tooted 14 päeva jooksul tagastada.

Tagastamisele kuuluvad tooted peavad olema kasutamata ja rikkumata.

Müügilepingust taganemisel hüvitatakse Kliendile kauba maksumus koos algse tarnekuluga.

Kauba tagastamisega seotud kulu kannab Klient. MÜSO kannab kauba tagastusega seotud kulu juhul kui kohale toimetatud kaup erines tellitust.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba tagastamise avaldus e-posti aadressile myso@mysostyle.ee 14. päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Kliendiga võetakse ühendust ja kooskõlastatakse kauba tagastamine esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem, kui 14. päeva jooksul.

Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile peale tagasi jõudnud kauba üle kontrollimist, kuid mitte hiljem, kui 14. päeva jooksul.

Vääramatu jõud

MÜSO ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest mida MÜSO ei saanud mõjutada või ette näha.

Isikuandmete kaitse ja turvalisus

MÜSO Style OÜ on isikuandmete vastutav töötleja. MÜSO Style OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

MÜSO lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele, v.a. seadusega ettenähtud juhtudel.

Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka MÜSO poolne ligipääs.

Pretensioonide esitamise kord

MÜSO ei vastuta Kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, puudustest mis on tekkinud toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.

Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral on Kliendil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava või ilma puudusteta tootega või müügilepingust taganemist ja kauba tagastamist MÜSO kulul. Müügilepingust taganemise korral hüvitab MÜSO Kliendile kauba eest tasutud summa koos postikuluga Kliendi poolt soovitud pangakontole hiljemalt 30 päeva jooksul peale kauba tagastamist ja puuduste kontrollimist ja tuvastamist.

Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada meiliaadressile myso@mysostyle.ee pretensioon kus on ära märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise korral peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamisest.

Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.